Kvalitetstid!

Björn är i Hälsingland denna helg. Han skulle hjälpa till att röja i skoterspåren och därför följde inte jag med upp, visste inte vad jag skulle göra om dagarna medans han var borta och jag var inte så sugen på att såga träd och kapa sly hela dagarna.. :P
 
Så jag åkte till Karin igår! :) Hon har flyttat till en studentkorridor i Uppsala. Det var väldigt längesen vi träffades sist, det var i november innan hon skulle åkta till Thailand.
Vi lagade tacosgratäng som blev supergod. Till det drack vi först en flaska jordgubbsvin :)
Efter vi hade ätit kom Karins kille Johannes dit. Första gånger jag träffade honom, det var trevligt :)
Allt eftersom kvällen gick öppnade vi en till flaska med jordgubbsvin. Fick feeling och tog några shottar var av Karins hemgjorda turkiskpepparshot, som hon blandat med rom. ;)
Sen drack jag en öl och två glas av sour appel som Karin hade.
 
Kvällen gick så himla fort! Vi spelade våghals och satt och snackade medans vi drack :)
Jag glömde dock inte att äta innan vi gick och la oss! Nog för att bs var högt den större delen av kvällen och natten, men man kan aldrig vara nog för säker. :)
Jag blir alltid extra rädd för lågt bs under natten när jag sover borta, och hade en hel flaska med färdigblandad saft vid sängen. Sen sov jag med pumpen i händerna för att vakna av om den skulle varnade för högt eller lågt bs. :)
 
Dock var det ingen fara, vaknade vid 8 och hade 13 i bs, tog lite insulin och somnade om. Sen vaknade jag på 9.
 
Vi startade dagen med varsin resorb och en brakfrukost till filmen ET! Jag har inte sett den filmen sen jag var väldigt liten, kärt återseende ;)
Sen hängde vi och bara umgicks tills det var dags för mig att åka till EM och hämta ut min nya trapphylla! Nu står den i hallen och väntar på att bli ihopskruvad. Frågan är om jag vågar ge mig på den själv eller vänta tills Björn kommer hem.. Jag har inte haft bra erfarenheter av att skruva ihop möbler direkt..
 
Annars avnjuter jag kvällen med en kopp te och ska titta på en ny serie som jag har lånat hem :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0