Lördag!

Kände att jag var tvungen att lägga ut förra inlägget för att folk ska förstå vad jag ska skriva nu! :)
Medans jag har varit magsjuk så har jag märkt att jag har en ganska bra Basaldos i pumpen.
Nästan alla mina bs har varit under 10 och det känns väldigt bra. Skönt att man lyckas med något! :)
 
Jag mår mycket bättre idag, har inte känt av några tecken på magsjuka so far.. :) Tack och lov!
Jag har äntligen fått lite ny energi! Så nu ska jag städa huset, det ser inte så bra ut här hemma..
Kul lördagsgöra :P
 
 
Fy vad ensamt och tråkigt jag hade igårkväll! Björn drog ju iväg till Hassela med kompisar.
Tur att jag hade sällskap av dessa sköna grabbar i alla fall :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0