Maja Olivia Marie <3

Igår döptes Maja i Uppsala näs kyrka! Hon var jätteduktig hela dagen och så himla fin i sin dopklänning :) Det var mycket folk och fantastisk sång framförd av två personer som var inhyrda att spela i kyrkan.
Vi blev bjudna på väldigt god mat och fika och träffade många släktingar och vänner.
Maja fick en tripptrappstol och en hoppgunga av oss, vi var några stycken som hade gått ihop om presenterna. Fick en film på Maja under kvällen när hon invigde sin hoppgunga, hon såg väldigt nöjd ut :)
 
Lite bilder från dopet :)
 
 
 
 
 
 
Tyvärr glömde jag min kamera hemma så alla bilder är tagna med mobilen. 
 
Trots kalas så hade jag inte bs över 10 en enda gång! :) Jag använde mig av förlängd bolus och valde vatten istället för läsk osv. Dock åt jag en tårtbit, men pumpade in rätt mängd insulin så det blev ingen topp! :)
 
Vi var sist kvar och hjälpte till att städa. Strax efter 19 lämnade vi församlingshemmet och åkte ner på stan. Eftersom det var några timmar sedan vi åt var mamma, pappa , Björn och jag till Dragon Palace. Jag orkade bara en halv portion och tog för första gången i mitt liv en doggy bag!
Haha, fy vad pinsamt, det var nog första och sista gången.. Men jag fick iaf en god lunch idag!
 
Sen bar det av hem och bums i säng..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0