Nu får det fan vara nog.

Ingen ny pump än, åh vad det är jobbigt att vänta. Hoppas den kommer SNART :)
 
För övrigt är livet upp och ner. Jag förstår mig inte på vissa människor. Jag är så otroligt less på att inte bli behandlad med respekt. Hur i helvete kan det vara så svårt?!
Jag aktar mig noga för att såra någon annan, jag vill inte ha en ledsen människa på mitt samvete.
Vissa människor har verkligen ingen koll på vart gränsen går. De har inte vett att visa hänsyn till andra.
 
Jag mår så fruktansvärt dåligt över detta. Vet inte hur jag ska hantera dessa människor och situationer.
Jag är en person som har svårt att säga ifrån, dels för att jag alltid blir chockad och stum över att någon kan vara så jävla elak. Och dels för att jag är rädd att bryta ihop och visa mig svag.
Det har hänt flera ggr att jag bara blir tyst och går därifrån.
 
Jag måste säga ifrån. Det har gått alldeles för långt. Jag mår inte bra.
 
 
 
Just nu ska jag njuta av att ta det lugnt i soffan en stund. Göra lite te och kolla på underbara Bygglov!
Bästa programmet, älskar det!
Sen ska jag ta ett bad om jag orkar. Försöka slappna av och vila magen, magkatarren blir bara värre och värre.
Inte så konstigt med tanke på situationen.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0