Träningsresultat

Oj! Har aldrig haft så "bra" värden som under detta träningspass! Och då menar jag aldrig!
Jag hade inte ett värde över 10?!
Dock är det för lågt för att jag ska orka ta i och ge mitt bästa. Jag snubblar på gränsen till låg och får därmed synstörningar, yrsel och har svårt att koncentrera mig och att få kroppen att hänga med. Det är svårt att inte snubbla över step up brädan, man blir så seg och klumpig när bs sjunker. Man har inte kontrollen över kroppen.
 
   
Innan middagen. Tog 1.5 E insulin   Det har inte stigit mycket sen middagen. 30 min tills träningen börjar.
och lät pumpen gå som vanligt.       Jag stängde av pumpen, alltså ingen mer insulintillförsel.
 
 
Sen sjönk bs lite innan starten.       Bs efter uppvärmningen. På väg uppåt
Trots avstängd pump. Jag drack      trodde jag..
av saften.
 
 
15 min senare visade bs så här.      Efter ca 15 min till kände jag mig riktigt risig.
Jag kände mig yr och                     Drack saft och satte mig ner en stund för att vila.
okoncentrerad, drack saft.
 
 
5 min senare kände jag mig lite      Efter 8 min var det på väg ner igen.
bättre. Provade att hänga på igen.   Nu var jag rejält trött och hängde inte med
Dock hade jag håll av all saft.          i samma takt som de andra överhuvudtaget.
                                                    Saft saft saft....
 
 
Träningspasset slut. Jag glömde     Jag och Anna brukar alltid prata en stund efter träningen.
pumpa in lite insulin så därför          Blev sen hem och när jag kom innanför dörren tog jag 1.5 E.
blev resultatet så här.....
 
Efter duschen åt jag två knäckemackor och tog 1 E till det, låg då på 11 i bs.
Gick och lade mig 30 min senare på 10 i bs.
Kommer inte ihåg, men någon gång under natten/tidig morgon låg jag på 6 någonting.
När jag vaknade kl 6 av alarmet låg jag på 4.1.
                                                  
 
 
Jag har alltid saft med mig, väldigt stark blandad. Förrut hade jag en genomskinlig flaska med saft i men jag skämdes så över att ta med den in i träningssalen. Alla andra hade ju vatten.. Så nu har jag införskaffat mig denna svarta så jag slipper skylta med saften. Folk fattar kanske ändå, men det känns ändå bättre för mig.
Jag fyllde upp denna med saft upp till bokstaven T, sen vatten ända upp. Väldigt starkt som sagt.
Den var slut när jag kom hem, och ändå låg jag ganska lågt i bs under stora delar av passet?
Kan ni förstå hur sjukt mycket kroppen gör av med?!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0