Viktiga samtal

Igår hade jag ett missat samtal, ett nr från malmö. Jag trodde det var en försäljare eller något och brydde mig inte mer om det. Idag hade jag två missade samtal till från detta nummer, jag hade lektion med 5:orna precis som dagen innan och hade inte möjlighet att ta det.
På min rast ringde jag upp och det visade sig vara från Rubin Medical. De ville bekräfta min address så att de vet att min nya pump kommer till rätt ställe!
Fan att jag inte ringde upp igår, då hade jag haft min pump här imorgon. Nu kommer den troligtvis på måndag istället. Men vad gör väl det egentligen, den som väntar på nått gott..! :)
 
Sista helgen med den gamla pumpen nu alltså. Känns både bra och vemodigt ;)
 
Fick ett samtal av min diabetesläkare när jag åkte hem också. Han ville fråga lite om intyget han skulle skriva och allt såg grönt ut. Han skulle skriva ut det och skicka iväg det redan idag :)
 
Imorgon ska jag till sjukhuset och fotografera ögonbottnarna. Jag kan fortfarande inte släppa irritationen över denna "onödiga" undersökning. Jag gjorde den ju som sagt för inte så längesen och allt såg jättebra ut! SUCK.
Men men, hellre det än att förlora körkortet!
 
Nu är det snart dags att sova och ladda för morgondagen. Har ju som sagt en del ärenden att utföra efter jobbet. Ska bland annat köpa en till doppresent till älskade lilla Maja som ska döpas på lördag! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0