Loppis

I lördags var jag och Björn ut på en liten loppisrunda i Tierps trakten.
Jag fullkomligt älskar loppisar! Att strosa runt och kika på gamla saker, skratta åt skit som folk försöker sälja och fynda små roliga ting!
 
Björn brukar inte vilja gå på så många loppisar och var väl inte överförtjust över att ägna en del av lördagen till detta, han ville nog hellre golfa. Men vem tror ni hittade något först? Jo, Björn! :)
 
Denna underbara korg köpte jag för 100 kr! Jag vet inte exakt vad jag ska ha den till, antingen att ha filtar i som jag kan ha ute på altanen vid utemöblerna, att bära tvätt i eller att katterna får ha den som sin sovkorg (vilket de nog föredrar, både Fender och Gibson älskar den redan!)
 
När jag satte ner Gibson i denna började han att trampa och knorra en bra stund innan han la sig ner tillrätta, han älskade den direkt! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0