Ny färg på huset!

Åh vilka soliga och fina dagar det har varit hittils på min semester, jag njuter verkligen till fullo! :) Tänk att det redan har gått två veckor! Sinnes!

Jag tänkte göra olika inlägg om vad som har hänt under dessa lediga dagar. Det har hunnits med lite olika saker men framför allt så har jag försökt hålla mig hemmavid under tiden som målarna har varit här och målat om vårat hus! :) Det har varit så skönt att vara hemma den första delen av semestern, att verkligen varva ner och ta dagen som den kommer. Underbart! Så nu snart är jag redo för lite fart och fläkt! ;)
 
Eftersom jag och Björn bor i en bostadsrätt så står föreningen för målning av husen, det sker ungefär vid vart 10:e-15:e år beroende på hur färgen har hållt sig. Förra veckan var det dags för vårt hus att målas, de kom på måndagen och blev inte färdiga förens denna måndag. Trots att de bankat på dörren tidigt som satan dessa lediga mornar så har jag serverat kaffe och och varit glad, så skönt att slippa måla huset själv! ;)
 
Bildbomb!
Så här såg huset ut innan: (saknar färgen men är faktiskt nöjd med resultatet av den nya ändå)
 
 
 
 
 
 
 
Så här ser huset ut nu!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0