Sommarbricka

Apropå loppisar, igår satte jag ihop en sommarbricka att ha på köksbänken! Tidigare hade jag en tekanna och många olika sorters teer ståendes på den, men eftersom det kändes lite höstigt så gjorde jag om denna.
 
Kopparna på bilden hittade jag på en loppis för ca 2-3 år sen, de är så underbart vackra! Jag köpte tolv koppar med fat för 30 kr.
Glasflaskorna köpte jag på Dollar, alltså inga loppisfynd, de kostade 10 kr st.
Sockerskålen köpte jag på Solrosen i Östervåla, det är en secondhand butik, den kostade 30 kr tror jag att det var? Jag har en annan sockerskål som liknar denna men med blått glas istället, den är min favorit och används flittigt när det kommer kaffebesökare som vill ha lite socker i kaffet ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0