Tack för den här gången

Dålig uppdatering som vanligt, men jag har varken tid eller lust att spendera mycket tid här just nu.
 
Imorgon ska jag till Akademiska sjukhuset kl 08.30, det är dags för mig att lämna tillbaka CGM mätaren...
Vill inte såklart, men vad ska man göra. Nu är alla "slappa" dagar med ständig bs kontroll över och jag måste sticka mig i fingrarna igen.
 
Jag försöker att koppla upp min pump till ett program på datorn så att jag kan se allt där, men det går inge vidare alls! Synd att jag inte fick det att fungera innan besöket imorgon, hade varit guld att ha dessa kurvor i datorn och analysera i lugn och ro! Nu får jag föra över dem på sjukhuset istället och gå igenom dem tillsammans med min sköterska.
 
Hoppas på bra resultat imorgon och att Hba1c kanske har sänkts liiiiite till?!
Fast det såklart, nu under semestern har man ju levt lite som man vill och både ätit och druckit det ena och det andra. Det finns en del alkoholkvällar som har gjort att mitt bs legat över 15 i flera, flera timmar. Ska berätta om tex lördagen i ett annat inlägg, att ligga så högt så länge satte sina spår: trött var bara förnamnet.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0