Att leva med diabetes under ett dygn

Jag måste bara prova detta! Det är så många som tippsar om denna grej och jag måste ta reda på hur det fungerar! :)
Jag sms:ade DIABETES till nummer 71515 för att få prova på att ha diabetes under ett dygn!
Tydligen så kommer man få sms då och då under 24 timmar där det står vad ditt bs ligger på just nu och vad du bör tänka på.
Jag tror detta är hur bra som helst. Ska absolut rekomendera detta till min familj, kollegor och vänner!
Den som inte har diabetes förstår inte vilket heltidsjobb detta är. Man kan aldrig vila från denna sjukdom, aldrig.
Så står inte ni ut 24 h med denna sms-grej, så tänk då på hur en annan har det 24/7 år ut och år in!!
 
Detta är gratis och man kan avreg när som helst under dygnet.
Imorgon börjar mitt (dubbel) dygn, när börjar ditt?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0