Min dag!

Jag tappade min stickare i stengolvet igår, den gick sönder!
När man ska ladda den måste jag trycka in den trasiga delen för att kunna sticka i fingret. Det gör ganska ont redan då eftersom plasten är ganska vass. Jag ska snart till min ssk och då tänker jag be om en ny, och det bums.
 
Sen har jag ju varit så duktig och gjort märken på displayen på pumpen.. Jag ville inte ha den i fickan på mina jeans en dag utan satte den med klips i byxlinningen istället. När jag gick så råka jag stöta i den i en dörrkarm och detta märke uppstod. Dock tror jag det är en plastfilm på displayen som blev skadad, den kan man väl ta bort? I sånt fall ska jag ringa till företaget och fråga om de kan skicka ut några nya så jag kan sätta på dem. Man vet aldrig när olyckan är framme igen. Uppe i vänstra hörnet av dispalyen har jag provat att lyfta en del av plastfilmen, men jag vill inte ta bort den helt förens jag har någon annan att byta till.
Märket täcker viktig information i displayen och det är så irriterande..
 
 
 
För övrigt tog jag med fel förpackning med teststickor idag till jobbet, det var stickor till min gamla mätare. Alltså har jag inte tagit ett enda bs förens efter kl 18 idag och då låg jag på 9. Helt okej efter att ha gissat mig fram!
 
 
Idag påbörjade jag min administrationsutbildning via jobbet! :) Jag blir efter mycket om och men kvar på Danmarks skola, nu på 100% istället för 70% som jag blev erbjuden tidigare! :) Så nu ska jag vara assistent i klass, administratör och fritidsledare. Hoppas på att detta kommer passa mig bra.
Idag gick jag en utbildning om Agresso, det handlar om att granska fakturor, kontera dem rätt och skicka vidare så att de kan attesteras.
Imorgon och på onsdag em väntar en kurs inom Heroma. Spännande! :) Det är så kul att lära sig något nytt!
Men imorgon ska jag verkligen komma ihåg alla grejer till bs mätaren, idag på utb kände jag mig låg och hängde inte riktigt med i vad han sa under några minuter. Men det blev bättre efter några druvsocker och att jag stängde av pumpen en timme.



Kommentarer
Malin

Hej! Ring Accu-Chek, de skickar ny med vändande post, be om 2 så du har en i reserv. Har jag gjort och det funkade hur bra som helst ;)

Svar: Åh vad bra! Tack, det ska jag göra! :)
Nina

2013-06-04 @ 06:14:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0