Promenad

Jag är så sugen på att ta en långpromenad i det fina vädret! Jag har under em legat väldigt högt i bs, högsta uppmätta var 17. Varför så högt? Ingen aning!
 
Så det fanns insulin kvar i kroppen vid middagen, jag minskade dock dosen till maten för att kunna gå denna promenad. Men nu är jag orolig att jag tog för stor dos i alla fall. Jag ligger på 11 i bs nu med 2 enheter insulin kvar i kroppen. Jag har kopplat bort pumpen, den lämnar jag hemma. Sen har jag bunkrat upp med alla druvsockerpaket jag kunde hitta i hemmet samt ordnat med sällskap på promenaden! :) Sen tar jag självklart med mig mobilen utifall jag lär ringa någon vänlig själ om hämtning utifall jag inte skulle få bukt med låga bs.
 
Hoppas jag överlever, so long!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0