Unnat mig lite sommarsmycken!

Det blir inte många inlägg här, har inte så mycket tid att skriva! :)

På jobbet kämpar jag på som bara den. Jag har lyckats packa ner ett helt fritids i en massa flyttlådor på två dagar! Sen har vi förflyttat möbler mellan olika hus och forslat dessa flyttlådor till rätt hus. Idag hann jag börja packa upp en hel del av dessa lådor. Älskar att vara effektiv! :)
 
Efter jobbet åkte jag ner på Gränby en sväng för att införskaffa lite alkohol till midsommar som när mar sig med stormsteg! Hjälp vad veckorna går fort, snart semester! :)
När jag ändå var på Gränby passade jag på att kika på lite kläder och gick av ren nyfikenhet in på Ur&Penn när jag såg att de hade en massa rea. Jag har länge varit på jakt efter en stor silverklocka och fick syn på denna genom skyltfönstret!
En JET SET klocka som innan rean kostade 998 kr, men som det nu var 50% på. Jag slog till direkt! Konstigt att jag kunde bestämma mig så fort, jag med min beslutsångest! :)
Sen fick jag syn på några fina smycken som också fick följa med hem. Underbara! :)
 

 
Blodsockret i övrigt svänger som vanligt. Jag engagerar mig inte särskilt mycket utan tar bara dagen som den kommer. På tisdag har jag bokat in en tid hos min ssk för en rutinkoll av hba1c innan sommaren mm. Tror det har ökat sen sist, men hoppas det har hållt sig mer eller mindre jämt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Elina

Å supersnygga smycken!!!

2013-06-24 @ 09:07:12
URL: http://nyttlivmeddiabetestypett.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0