Början av påskhelgen

Igår åkte jag hem till mamma och pappa för att fira påskhelgen med dem. Brorsan är också här men ska snart iväg till Stockholm för att träffa Mathilde.
Igår tvättade jag bilen, lagade jättegod glutenfri tacospaj, drack öl och spelade kort till långt in på natten. Gick och la mig efter två men kunde inte somna direkt, antar att det bland annat berodde på mitt mega låga blodsockervärde. Upp igen och dricka saft och sen stupa i säng igen!
 
 
Idag åkte jag, mamma och pappa till Gysinge och promenerade på deras vandringsleder.
Underbara natur!
Efter det åkte vi till Kafé Nyfiket. Jag hade aldrig varit där tidigare, det var jättefint och de hade gott fika. De hade till och med glutenfri kladdkaka, inte ofta det finns på caféer!
 
Mamma och pappa
 
Mamma och jag
 
 
 
 
Kaffe och kaka ute i underbara solen
 
Innan promenaden låg jag på 6.5 i bs. Jag stängde av pumpen en timme. Halvvägs låg jag på 9. När vi skulle fika låg jag sen på 7. Jag tog 2.5 E insulin och blev låg nu precis, ca 1 h efter.
 
 
Nu är det dags för påskmiddag! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0