En kväll bland vänner

Ikväll blev vi bjudna till Therese och Fredrik för att kolla på melodifestivalen!
Jag har inte sett det alls i år, bara några minuter under första programmet, sen har jag inte engagerat mig något alls i det. Ikväll avgörs tydligen vem som ska få tävla för Sverige om jag har förstått rätt? :) Hoppas rätt låt vinner, precis som förra året. Loreen var grymt bra!
 
Lördagen i övrigt har bjudit på fint väder! Så jag tänkte tvinga med Björn på en promenad efter frukost och han gav med sig efter många om och men. Tur för honom att Therese ringde och erbjöd sig att ta hans plats :)
Vi gick i ca 1 h och det förbredda jag mig på genom att endast ta 1 E till frukost sen koppla bort pumpen i 1.5 timme. Jag låg på 10.4 i bs när jag börja gå, ca 40 min efter frukost, och låg på 6.7 efter ca 30 min. Sen sjönk det lite till och jag tog två druvsockerbitar.
Åh detta pusslande för en promenad, ibland blir man tokig!
 
Nu ska det göras middag och jag ska byta om inför kvällen :)
Hoppas ni andra också får en bra lördag!
 


Kommentarer
Therese

Sötis :) Tack för en mysig lördag.

2013-03-11 @ 11:14:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0