Föreläsning

Jag har bokat in mig på en föreläsning om Träning och Diabetes typ 1.
På torsdag äger den rum på sjukhuset och det är Stig Mattsson som föreläser. Jag har aldrig hört honom förrut men det sägs att han är suvurän. Synd att inte Gisela kan följa med, hade varit både bra och kul att ha någon att bolla alla tips och idéer med :)
Jag ser fram emot detta väldigt mycket och hoppas att jag kan få några användbara råd som kan hjälpa mig framöver. Samt få förståelse för vad som verkligen händer i min kropp under och efter fysisk aktivitet.
 
Spännande! :)
 
 
Det kanske finns någon föreläsning och diabetes och alkohol också??...........


Kommentarer
Lina

Jag var på samma föreläsning i höstas när den var i Malmö. Tyckte det var himla intressant!

2013-03-14 @ 22:54:04
URL: http://linafina.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0