Imorgon gäller det!

Nervös, förväntansfull och nyfiken känner jag mig inför morgondagens föreläsning! :)
 
Undrar hur många som kommer vara där? Kommer jag träffa någon som jag känner, någon som var med på något diabetesläger när jag var liten? Jag kanske kommer lära känna någon ny? Kommer de ställa frågor till oss och be oss berätta om vår träning och inställning med insulinet?  Kommer vi få redovisa för ett träningspass? Kommer jag förstå och hänga med på vad de pratar om?! ;)
 
Funderingarna är många! Jag saknar Gisela, tänk om vi hade kunnat gå tillsammans!
 
Hoppas verkligen föreläsningen kan bidra med något bra som jag kan ta till för att underlätta min träning. Jag har väldigt många frågor och hoppas jag kan få svar!
 


Kommentarer
Gisela

Åh jag hade så gärna följt med! Men du får suga åt dig alls tips och lära upp mig sen! :) Hoppas du får trevligt! Puss

2013-03-07 @ 09:54:30
URL: http://Giselasdiabetes.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0