Inget mail

Jag har fortfarande inte fått något mail med Powerpointen från föreläsningen. Det var ju längesen nu, undrar om jag textade dåligt när jag skrev addressen?
 
Jag ska höra efter med min ssk om hon har hört något om det. Jag skulle verkligen vilja granska den än en gång. Jag blir tokig av att inte kunna kuna träna ordentligt, jag vill också!
 
 
Något jag funderar över:
Hur kunde det gå så bra att vara med på idrotten i skolan förrut? Då sprang jag spåret, spelade innebandy/basket/fotboll mm utan alla timmars planering och uppföljning av blodsocker och insulin?! Lärarna såg till att vi alltid hade idrott direkt på morgonen eller efter lunch bara för att jag skulle ha en bra förutsättning att klara av ansträngningen som väntade. Vad jag minns så gick det bra, visst kunde jag bli låg eller hög. Men det är inte alls samma sak som att träna idag. Jag känner mig helt förstörd!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0