Läget just nu

Jag mår så sjukt dåligt. Mätaren visar 29!
Huvudvärk utan dess like och jag mår så fruktansvärt illa!
Det höga blodsockret beror i alla fall inte på något jävla påskgodis, kolla vad som hände längre ner...
 
På nått jävla vänster har slangen hamnat UTANFÖR kroppen! Utan att jag har kännt det?! NÄR liksom???
Låg på 16 innan middagen och pumpade i lite extra. Nu efter maten ligger jag på 29. Slangen måste ha åkt ur för några timmar sen. Nu ska jag och min syster ut och gå en sväng för att se om det kan hjälpa till. Illamåendet blir kanske bättre efter lite frisk luft. Det beror säkert på alla ketoner som har bildats, jag brukar nästan aldrig ha det men nu är jag rätt så säker på att de finns.
 
 
Jävla sjukdom.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0