Nyklippt!

Idag var det dags att ge sig på de slitna hårtopparna!
 
Jag har hittat en frisör som jag stortrivs med! Det är Björns jobbarkompis sambo som jobbar på en hårsalong i Tierp. Hon är så duktig och noggrann, man blir verkligen omhändertagen på bästa sätt! :)
Jag älskar att ha långt hår och vill såklart spara så mycket som möjligt på längden! Alltså blev det bara en toppning och finjustering av luggen mm. Jenny tvättade håret länge och med olika produkter, klippte igenom håret och hade i värmeskydd samt en annan produkt som stärkte de blonda slingorna och gjorde håret mjukt och glansigt, sen avslutade hon med att platta håret :)
Alltså ingen ny frisyr eller så, men ack så skönt med toppning!
 
Åh vad det är skönt att bli ompysslad och verkligen få känna sig fin i håret!
 
Före besöket..
 
 
Nyklippt och fin!
 
Det blir tyvärr ingen bild framifrån eftersom jag känner mig så trött och jäklig, det kanske kommer en imorgon istället :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0