Resultatet

Uppdatering om resultatet efter basaländringarna:
Jag är låg 2-5 ggr/dagen.
Jag vaknar alltid på 4. Det är lite för lågt att kicka igång dagen på tycker jag. Därför sänkte jag dosen under natten.
På förmiddagarna på jobbet har jag blivit låg. Jag trodde det hängde ihop med den ökade dosen under natten och trodde att dessa värden skulle bli bättre efter att jag sänkte nattdosen igen. Men jag blir fortfarande låg, så igår sänkte jag förmiddagsdosen lite.
Det är svårt att veta om den nuvarande dosen är bra eftersom det är lördag och jag är ledig. Men jag har väl detta kvar och ser efter på måndag om det blir bra eller inte.
 
På kvällarna ligger jag dock mellan 5-10 så den dosen är perfekt! :)
Måste säga att jag har blivit lite piggare sen jag fick bort de höga värdena på kvällarna. Antagligen var det dem som spökade, trodde allt hängde på jobbet eftersom det har varit otroligt mycket den sista tiden. Jag vaknar bla på nätterna av att jag planerar min kommande arbetsdag eftersom jag har kollegor som är sjukskrivna och då krävs det ändringar i rutinerna mm. Helt sjukt, hur stänger man av?!
Jag behöver min sömn..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0