Trevligt besök

Ikväll kom min mamma, pappa och bror på besök! :)
Vi bjöd på Kycklinggryta med ris, persika och sallad till middag, sen lite kaffe och nötkaka på det.
Det är så mysigt när familjen hälsar på!
Mamma och jag passade på att lösa lite korsord tillsammans, liggandes på mage sida vid sida på golvet ;)
Tanken med besöket var även att vi skulle ha skrivit ner litegrann om hennes besök på mitt jobb. Men vi kom aldrig så långt, vi får nog boka in ännu en dejt. Jag och Björn var ju hem till dem i lördags, men eftersom de fick mer besök blev det inte av att vi skrev något då heller. Vad bra det går för oss.. eller inte :)
 
Det fanns 12 små nötkakor till fikat, dessa två rackare blev kvar.
Jag tror gästerna tyckte de var goda!
Det är ett enkel recept och går fort att baka. Jag gjorde dessa i måndagskväll.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0