Där kom den.. igen.

När ska folk förstå att jag inte är allergisk mot socker?
Den klassiska kommentaren som än en gång kom på jobbet:
 
"Jag tar din kaka också eftersom du inte kan äta den"
 

Samma sak med den klassiska Paradisasken vid jul
"Jag tar din chokladbit också eftersom du inte ska äta sånt"
 

Men snälla!
Sluta!
 
Hur pinsamt blir det inte att sno tillbaka chokladbiten eller kakan som människan har i handen och skrika
"Jag kan faktiskt avgöra själv om jag vill/kan äta den eller inte!"

Ja precis, mycket pinsamt......


Kommentarer
Lina

Jag tycker det är drygt tvärtom också när man ibland väljer att INTE ta den där kakan av någon anledning och folk tittar på en jätteledset för det är så synd om mig som måste låta bli. Men hallå?! Jag har ju själv bestämt att just nu är jag inte så sugen på kaka och tycker inte det är värt besväret. Låt oss äta vad vi vill!!

Svar: Ja eller hur! Låt oss va! ;)
Nina

2013-05-23 @ 17:51:35
URL: http://linafina.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0