Ensamhelg

Björn har åkt till Hälsingland för att hjälpa sin mamma och hennes sambo att dra el i deras kök som de renoverar. Jag stannade hemma eftersom jag bland annat har en systerdotter som fyller 13 och ska firas.
 
Innan Björn drog iväg så åkte vi till Tierp och käkade på pizzerian. Jag åt kebab och drack vanlig cola eftersom de inte hade någon lightläsk alls?? och tog 5 enheter på förlängd bolus.
Delade upp dosen i 80%-20%. De första procenten ges direkt och de sista procenten fördelades på 1.5 h. 
Tror inte att det var en smart drag eftersom jag känner mig låg nu. Ska kolla bs för att dubbelchecka.
 
 
 
 
Kvällen spenderas i soffan då jag är helt slut efter jobbet.
Idag fick jag nytt förslag på jobb, intressant och bör tänkas över! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0