Fender och Gibson

Grabbarnas 5 års dag!
Avgudar dessa små liv, underbara, älskade.
 
 
 
Dagens blodsocker har svängt mellan 3-13.
Varje kväll när jag ska sova så tänker jag tillbaka på hur dagen har varit. Jag undrar alltid samma sak:
Har jag mått bra idag? Inte bara stundtals, utan hela dagen?
Mitt svar på den frågan är i stort sett alltid nej.

Jag mår aldrig bra en hel dag på jobbet. Jag kan ha bra blodsocker till och från, men det är alltid problem nångång. Dessa höjningar eller sänkningar som varit under dagen gör mig trött, nå så fruktansvärt trött i kropp och sinne.
 
Jag undrar hur det skulle kännas att få må bra en hel dag, att leva som vanligt utan att behöva lägga ner en massa energi på planering gällande insulindoser och matintag?
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0