Många bollar i luften

Ledsen för minimalt bloggande!
Men det är så mycket om dagarna och kvällarna nu så jag hinner inte riktigt med, trots att det är tusen saker som jag vill skriva av mig om!
 
Jag letar nytt jobb då jag ångrat mina 70% på Danmarks skola. Jag tackade nej till administration och fritids trots att det skulle vara ett otroligt roligt jobb! Men jag inser att jag inte kommer att klara mig ekonomiskt på 70%, även om jag skulle timvika lite här och var. Sen var det en del andra saker som avgjorde mitt val.
 
Så nu ska jag övertalighetsrapporteras i Uppsala kommun på 100% och måste ta första bästa jobb som dyker upp, om jag inte har giltiga skäl att tacka nej. Det känns väldigt jobbigt då jag själv bor i Tierps kommun och säkert kommer att få pendla bra mycket längre än det jag gör idag.
 
Jag vill allra helst jobba i Östervåla, Tierp, Harbo eller Björklinge. Men jobben växer inte på träd.. Sen är jag "bara" utbildad barnskötare och de flesta förskolor söker förskolelärare. Det ska inte hindra mig från att söka såklart, man vet aldrig hur det kan gå! :) Sen kan jag självklart söka till skolans värld och fritids också, inte bara förskola.
 
Tankarna är många och det är mycket som ska ordnas inför flytten från jobbet.
Bara det här med att skriva CV, HUR GÖR MAN?!


Dessutom läser jag triologin om Femtio nyanser så det finns inte mycket tid kvar om kvällarna, jag är helt uppslukad! Jag läste ut första boken i förrigår och har redan huggit in på nästa! Tror jag ska ta min kaffekopp och slå upp boken ett tag. På återseende! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0