Min Fredag!

Min fredag startade dramatiskt redan kl 3 på morgonen, tack vare min kära sambo som var högljudd vid sitt dataspel. Välkommet? Inte särskillt! Jag kunde inte somna om och var så lagomt förbannad när klockan ringde kl 6. Med en termos full av kaffe gav jag mig iväg mot Therese som behövde skjuts och hämtning till sitt jobb eftersom de skulle ha vinprovning. Tack och lov att hon höll mig sällskap under bilresorna till och från stan, annars hade jag somnat :)
 
Arbetsdagen var lagom slitsam, och ingen var gladare än jag när den var över!
När jag kom hem tog jag en välbehövlig powernap innan det var dags att snida om och göra sig klar för resturangbesök och en helkväll med Therese, Tina och Marina! :)
 
Blodsockret höll sig någorlunda stabilt under dagen, trots att jag var vaken så tidigt. Kvällen däremot spårade ju ur redan vid första cidern. Men man kan ju inte räkna med annat eftersom den innehåller så mycket socker. Det högsta uppmätta bs var 18.
 
Jag är nöjd med kvällen och Therese sov kvar eftersom vi ändå var ensamma hemma båda två. Björn var iväg på paintball hela helgen med ett gäng kompisar, de kom hem igårkväll.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0