Min Lördag!

Lördagen bjöd på en härlig sovmorgon! Sen åt jag och Therese frukost ute i solen, inget smakar så bra som när man äter ute!
Efter det packade jag väskan och åkte hem till mamma och pappa, där även syskonbarnen var på besök. Mamma och jag drog iväg till Vimmersjö för att köpa blommor att plantera i trädgården. Det fanns hur mycket plantor och växter som helst att välja på, behöver jag säga att beslutsångesten var stor?!
Efter mycket om och men så kom vi i alla fall därifrån med en hel del fint! :) Jag ska försöka ta mig ut och plantera dessa nu snart, ska bara dricka upp mitt kaffe.
 
På hemvägen stannade vi till på en loppis, det fanns så mycket fint! Åh vad jag älskar att sommaren har kommit, och loppisarna med den! Två krukor och några fina glasskålar fick följa med hem.
 
Väl hemma grillade vi till middag, jag fick agera grillmästare utan vidare imponerande resultat. Det blev lite torrt, men absolut ätbart :P Efter middagen drog planteringarna igång, riktigt kul!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0