Seriöst Transportstyrelsen..

Varför skickar de ut dessa papper nu?!
Exakt så här var det förra gången också! Jag fick papper från transportstyrelsen flera år i förväg om att jag skulle lämna in intyg för att få behålla körkortet. De papprerna försvann, och när jag ville ha intyg från sjukhuset så frågade de om vilken sorts intyg och att det ska stå på papperna som jag fick..
Eh, vart var det nu jag la dem för några år sen...??
 
Hallå, skärpning! Skicka ut 6 mån i förväg istället så att man (eventuellt) inte hinner glömma bort det. Man hinner skaffa intyg på 6 månader, gott och väl.
 
Antar att jag nu ska sätta in detta i pärmen med viktiga papper så att det inte kommer bort som förra gången.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0