Stockholm

I lördags var hela familjen till Stockholm för att fira Mathilde som fyllt år! :)
Vi blev bjudna på god mat och fika som vi tog med oss och åt på ett gärde. Där satt vi vid ett bord och på några filtar som vi hade brett ut på berghällen :) Några drack rosé och några öl, andra var nyktra eftersom vi skulle köra hem senare under kvällen. Jag tillhörde den sistnämnda kategorin ;)
Solen kikade fram titt som tätt och om inte det hade blåst så hade säkert de där 17 graderna varit underbara!
 
Efter några timmar gick vi tillbaka till Mathildes lägenhet på Östermalm. Vi satt där och umgicks ett tag innan vi drog vidare till en spelhall och bowlade :) Det gick sjukt bra för mig i början, jag ledde ganska stort! Sen hände det något oförklarigt och jag slutade på en fjärdeplats.. :P
 
Efter bowlingen och påfyllning i glasen så gick vi vidare till en pizzeria för att käka, då var kl över 22 och vi var alla grymt hungriga. Dock innehöll kebaben gluten så jag beställde in en laxtallrik istället som var otroligt god :) Efter maten var det dags att åka hem till lilla Månkarbo igen! Herregud vad litet det känns efter att man varit i storstan ;) Tack Mathilde för denna lördag!
 
Mitt bs under dagen höll sig ganska jämt mellan 5-13.
Det kan vara svårt att avgöra hur mycket insulin man behöver till maten och till de kommande aktiviteterna.
När vi började bowla låg jag på 7 i bs. Då stängde jag av pumpen och tog en druvsockerbit (Det var några timmar sen vi åt och när jag blir lite stressad eller taggad inför en aktivitet så sjunker bs efterom så mycket energi går åt!) Men jag hävde avstängingen på pumpen och gick och köpte en Red Bull istället. En timme och två enheter senare låg jag på 8 i  bs.
Jag är nöjd :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0