Drop in

Vilken dag!
 
Jag hade totalt glömt bort en föreläsning som jag skulle gå på men som tur var kom jag på det och hann dit i tid, 3 min innan det började för att vara exakt ;)
 
Sen har dagen gått i en rasande fart!
Idag fick fritidsbarnen bjuda sina föräldrar på drop-in fika :) Barnen har målat en varsin ljuslykta och sen bakat olika kakor som det skulle bjuda på. Alla lyktor hängdes upp i ett uteklassrum som vi har på gården, så otroligt fint när ca 100 lyktor lös upp i mörkret! :) Vår eftermiddagen blev otroligt lyckad och vi hade så många nöjda barn och föräldrar! Så roligt att alla fritidsbarn var med i ett och samma projekt som även gjorde föräldrarna delaktiga!
 
Så här såg det ut :)
 
 
 
Blodsockret idag: mellan 4-11! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0