Helgen

Det blev öl och cider två kvällar denna helg. I fredags var vi över till Therese och Fredrik där vi fick Tacos och drack lite. Sen hamnade jag och Therese i Super Mario träsket och spelade i flera timmar, gud så kul det är! Man spelade ju jämt Mario på NIntendo när man var liten, nostalgi! Grabbarna och andra sidan sprang och vägde och mätte sig, diskuterade BMI och fetma... Ombytta roller tjejer och killar emellan? ;) haha...
 
Gårdagen var riktigt tråkig på alla sätt och vis, så på kvällen övergav jag hemmet för att dra ut med några kompisar. Vi var ut på Möblen i Tierp, jag har inte varit där tidigare och det var väl inte det roligaste stället, men ändå helt ok. Det var inte så mycket folk men vi dansade och drack och träffade på lite kompisar där :)
 
 
Blodsockret har ju, som väntat, legat över 15 när alkoholen väl strömmar in. Jag kände mig låg och hungrig när vi var på dansgolvet men mätaren visade 21. Jag tvättade inte händerna innan provtagningen så det är ju möjligt att det visade fel. Men där och då så tog jag en enhet och dansade vidare.
Hungern kan ju ha kommit av att jag inte åt särskilt mycket igår, bara frukost och lite middag. Men innan vi åkte hem så köpte vi korv utanför Möbeln, gott när man är riktigt hungrig. Gick och la mig på 13 i bs och vaknade på detsamma imorse.
 
 
Nu ska jag äta frukost sen ska jag göra mig iordning för att åka till min syster i stan. Vi ska bland annant shoppa lite och sen sy gardiner och kuddar om vi hinner :) Jag ska få gosa med lilla Maja, som jag har längtat efter henne! Mosters lilla hjärta <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0