Lyrisk!

Mina kläder från House of Lola kom redan idag! Härlig överraskning och kanonstart på helgen! :D
Är helt lyrisk, älskar de nya byxorna och klänningen! Fick dessutom en beige mössa med knappar på sidan kostnadsfritt, varför har jag ingen aning om men hörde att det var fler som fått den. :)
 
Min dag har varit riktigt bra. Jag har tagit hela dagen till administration och hunnit jobba undan massor! Eftersom lärarna är på höstlov och fritidsverksamheten är i ett annat skolhus så hade jag hela byggnaden för mig själv. Det går så mycket bättre och fortare att jobba då än när alla springer runt en och pratar och frågar mig om en massa saker. 
Dock glömde jag min mobil hemma, så jag har haft lite panik över att inte kunna få tag på folk och tvärtom. Tänk vad hemskt att en mobiltelefon har sån påverkan på en..
 
Igår tappade jag en maska när jag stickade så jag tog med mig det till jobbet idag. Tack och lov att jag jobbar med 50+ kvinnor som har stenkoll på stickning ;) Karin som hjälpte mig ville inte riktigt släppa ifrån sig stickningen så hon gjorde några varv åt mig innan jag fick tillbaka den. Men det är ju så, när man väl börjar är det riktigt svårt att sluta!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0