House of Lola

I lördags hade jag ett House of Lola party hemma hos mig. Åh så mycket fina kläder det fanns! Jag blev helt lyrisk och shoppade loss som en galning. Har lite dåligt samvete över pengarna som flyger iväg, men ack så nöjd jag kommer vara med mina nya plagg! :)
Det var ett härligt gäng tjejer här på visningen och jag bjöd såklart på fika. Gisela var här och vi diskuterade hur mycket socker det var i fikat och chansade med våra insulindoser. Vi hade väldigt bra bs både före och efter fikat och hon stannade även här över maten och vi drack lite vin mm under kvällen. Mysigt och vi hann prata ikapp om både diabetes och annat :)
 
Fick ett mail igår om att kläderna har skickats från deras lager. Nu väntar jag spännt på att de ska dyka upp i brevlådan senast i början av nästa vecka! Två av de fyra plaggen som jag har köpt kommer alltså snart, de andra två är restade och kommer närmare jul.. Som jag längtar efter dem!
Dessutom blev jag lite sugen på att börja sälja deras kläder. Tycker om att åka iväg och hålla visningar samt beställa mm. Jag har sen många år tillbaka sålt aloe vera från företaget Forever, ska berätta mer om hur det har hjälpt mig och min diabetes i ett annat inlägg!
 
Jag kommer bland annat få dessa mysbyxor i brevlådan snart, har hört så mycket positivt om dem och de satt hur skönt som helst! Värt varenda krona!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0