Måndag

Ny vecka, nya utmaningar!
 
Tog mig från soffan ut på en träningsrunda. Även fast det var ljust när jag kom hem så valde jag att äta middag först, ta insulin och sen vänta en timme innan jag gav mig ut. Då hade det redan blivit mörkt, men på nått sätt känns det bättre att ge sig ut då eftersom ingen "kan se mig" ;) Dock springer jag ju bara där det finns gatlyktor och med reflexväst, så jag är ju inte så osynlig som jag skulle vilja :P
 
Blodsocker före middag: 8
Tog två enheter. Kopplade bort pumpen efter 30 min.
Blodsocker efter en timme/precis innan träningsrundan: 10
Blodsocker efter rundan (25 min senare) 4
 
Sen gjorde jag mag- och ryggövningar. Nu känner jag mig lite låg så måste nog dricka saft och äta en macka innan duschen. Sen blir det "Ensam mamma söker" och sen "Mistresesses", älska måndagar!
 

 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0