Prio!

Har mailat min sköterska om att få låna CGM igen, mitt liv med jobb, nyttig mat och träning går inte alls ihop med min diabetes.
 
De få timmar jag har ledigt om kvällarna räcker inte till att laga nyttig mat, äta i tid samt träna så som jag behöver! Allra helst om jag haft en dag med dåliga värden på jobbet, då vill jag inte utsätta kroppen för dåliga värden och rejäla svängar som träningen medför.
Ni har ju läst om hur träningen inte bara påverkar mig extremt under själva passet utan även under natten och fram på morgonen. Sjukt drygt och då orkar jag nästan inte jobba dagen efter, så seg och jävlig som man blir.
 
Ligger på priolistan för CGM och min sköterska, som är den bästa, ska kolla upp vilka möjligheter med CGM som finns för mig! Väntar otåligt på svar...


Kommentarer
Lina

Hoppas du får den snart :)

2013-10-17 @ 21:10:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0