Snabba svängar

Ser tillbaka på de två tidigare inläggen och känner "oj, hände det här nyss?".. Livet är som en bergochdalbana när man har diabetes. Man kan aldrig vara nog förberedd och man känner sig mör och trött i kroppen efter alla svängar. Helgen har varit bra, trots fredagen....
 
Fredag morgon startade med ett blodsockerfall kl 5. Då fick jag nog och satte min hälsa i första hand, jag sjukanmälde mig - trots personalbrist. Men hur mycket ska man orka?
Och gissa om jag fattade rätt beslut - Jag hade inte ett enda bs över 10 på hela dagen! :)
 
Så efter det har helgen varit helt ok, nästan inga höga värden och jag har verkligen fått vila från stress.
Förutom igår då jag städade, bakade, tvättade och sydde gardiner- här förbereds det nämligen för Björns födelsedag på onsdag! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0