Bowling, middag och utgång

I lördags åkte Anna och jag ner på stan för att shoppa. Under eftermiddagen mötte vi upp Mia och Maja för att fika tillsammans i solen. Så mysigt! På fågelsången kan man beställa glutenfria baugetter, jag köpte en med skagenröra, hur god som helst! :)
 
Efter fikat fortsatte vi att shoppa och sen åkte vi till Fyrishov för att möta upp resten av familjen. Eller ja, min äldsta syster med familj låg magsjuka, men resten var med. Vi gav pappa bowling i present när han fyllde år i början av april så nu var det dags :) Det var hur kul som helst och jag slog brorsan med två ynka poäng! Så glad! ;)
 
 
 
Efter bowlingen åt vi middag på Java. Det var väldigt gott och efter det frågade Tommy om inte jag skulle med på en spontanutgång. Eftersom jag hade shoppat partykläder så var det bara att byta om och ge sig iväg :) Vi var ner på Etage där det är kareoke. Jag försökte få med mig Tommy till Flustret men han ville hellre sjunga.. ;)
Trodde aldrig att jag skulle ställa upp nå dylikt men efter några cider och shotar så stod jag helt plötsligt på scenen, med min bror, och sjöng som aldrig förr! Åh så kul det var!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0