Flustret!

Igår hade jag, Karin och Kent en förfest innan vi drog ut på Flustret! Vilken galet rolig kväll och natt vi hade, en av de bästa! :D Vi gick och la oss 5.30 imorse. Sen vaknade jag och Karin kl 8 och var för pigga för att somna om men vi drog oss till ca 10. Jag har däremot varit rätt trött nu på kvällen.
 
 
 
 
Mitt blodsocker var helt sjukt igår, kolla in den här bilden! Kurvan börjar på 12.5, mitt blodsocker hade stigit efter gymmet och var nu på väg ner. Jag började dricka runt 8 tiden, alltså en bit in på blodsockerkurvan. Jag tog 4 E efter att jag druckit upp min första cider och var på väg att ta en drink. Jag blev tok låg flera gånger, trots allt socker! Vad i hela friden hände? Cgm:en lossnade när vi skulle gå och lägga oss också, så typiskt när man verkligen behöver den. Alltså jag är helt chockad, efter 9 timmar av alkoholintag samt dans hela kvällen så visades dessa siffror. Jag hade alltså inte ett enda bs över 10! Helt sinnes! Tur att jag åt nattmål innan jag gick och la mig, jag glömde till och med att ta insulin till det jag åt. Jag vaknade sen på 14 i bs. Helt ok för en helkväll med så oförskämt bra värden! :)

 
Jag sov hos Karin i stan. När jag kom hem hittade jag inte min hemnyckel och Björn var och hälsade på sina föräldrar i Hälsingland. Så det var bara att kila över till syrran några timmar, duscha och äta där och sova en stund. Nu har jag äntligen kommit in i huset och har kunnat sätta mig ner för att kolla igenom underlaget för medarbetarsamtal som jag ska ha med min chef imorgon. Spänd för att få veta den nya lönen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0