Gammalt som blivit nytt!

Jag har målat om en spegel som jag fått av Therese. Hon skulle slänga den men eftersom jag behövde något att öva på att måla om så frågade jag lite snällt om jag kunde få den :)
 
Före
 
Efter
 
Det var inte så svårt och det var riktigt kul! Dessutom blev min hörna i sovrummet lite finare än innan.
Trots att vi ska sälja huset så vill jag ha det så fint som det går den sista tiden vi bor här. Men ja, det känns onödigt att köpa in nya dyra möbler som man inte ens vet om de kommer få plats på nästa ställe.
Sovrummet har vi inte renoverat alls, trots att det har känts som prio i många år.
Men det är ju tid, pengar och engagemang som styr och de två sista fanns väl inte riktigt. Dessutom har det varit svajigt mellan oss och då har vi verkligen inte prioriterat renovering..


Kommentarer
CamillaBarrborn

Hej! :) Hittade din blogg precis på "CGM namnlistan" och la till den på min bloglovin! Jag har en instgram där de är många diabetiker som följer mig, om du inte redan följer mig så följ mig , sockerblod heter jag. Har du snapchat så lägg till mig där jag heter hallonsemla, där skickar jag och andra diabetiker blodsockervärden och andra diabetesvardagliga saker ;) Tack och hej för mig!

2014-04-10 @ 16:37:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0