Jag brukar ha svårt att tå åt mig äran, men detta har jag gjort sjukt bra!

Jag hade ju mitt medarbetarsamtal med chefen idag. Jag är så sjukt stolt och glad över det jag ådstakommit hittills, när vi gick igenom alla mål och kriterier så uppfyllde jag allt! :D Jag är speciellt stolt över min pedagogiska sida och min fantastiska relation till eleverna, föräldrarna, kollegorna och chefen! Jag fick så mycket positiv återkoppling och den rejäla löneökningen hon gav mig var beviset på hur jävla bra det går! Jag är så sjukt lycklig ;)
 
Jag har alltid varit den som har svårt att tro på mig själv. Inte vågat prova på så många nya saker. Men nu har det hänt något. Jag tror på mig själv. Jag inser hur duktig jag är på mitt jobb och vågar prova på nya saker och ta åt mig av all positiv kritik jag får! Jag känner mig behövd och uppskattad, den känslan slår mycket!
 
Sen är det så mycket annat som går bra just nu, jag känner mig så otroligt glad för allt <3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0