Kraftkällan

Igår på förmiddagen var jag och Therese in till Kraftkällan i stan för ett gympass. Therese tränar där sen tidigare och hon visade mig vad hon brukar göra där.
Jag åt frukost ca 1½ timme innan vi började. Låg på 11 då och 7 när vi slutade lite över en timme senare. Men eftersom jag satte temp basal på 0% hela tiden vi gymmade + att jag åt två knäckemackor direkt efter som jag endast tog 1 enhet till gjorde att mitt bs steg till 18 när jag kom hem 40 min senare.. Men då vet jag att jag ska ta med insulin efter träningen direkt. Under träningen gick det ju i alla fall jättebra med värdena, det sjönk ju bara till 7! :)
 
Nu återstår det att se om jag köper gymkort där eller någon annan stans. Det tråkigaste är att jag kommer få träna själ alla dagar i veckan. Eventuellt att jag och Therese kan träna ibland på helgerna, men annars själv på vardagarna. Då gäller det att ha diciplin och ta sig dit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0