Nytt skydd

Jag tog bort det gamla skruttiga skyddet på pumpdisplayen och satte dit ett nytt.
Första gången jag provade att göra det själv och det blev riktigt bra. Det var inte så svårt som jag trodde det skulle vara, tack och lov! :)
Nu känns det som en ny pump, så fin!
 
Det har dock varit något pixelfel i min pump sen jag fick den. Det är en svart rand på 8:an som ni ser.
Jag felanmälde aldrig detta. Pumpen fungerar som den ska och eftersom de kostar en hel del pengar känns det sjukt att lämna in den bara därför. Lite skönhetsfel har ingen dött av! ;)
 
 
Jag har under kvällen gått igenom min byrålåda med grejer till pumpen. Åh vad det var stökigt och saker överallt. Nu är det bättre ordning och jag har koll på vad jag behöver hämta ut på apoteket snart.
Tycker jag springer på apoteket jämt, det är alltid något jag glömmer eller inte har förnyat recept på så att jag måste återvända dit inom kort igen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0