Mycket att fira! :)

Är så glad över mitt bs de senaste 12 timmarna! Har inte legat så jämt i bs under så många timmar sen jag fick låna cgm den här gången. Även fast jag blev låg två ggr inatt/på morgonen så fick jag ingen rekyl, det beror säkert på att pumpen varnar i god tid för lågt värde så man hinner göra något åt det innan det hinner gå för långt.
När jag kollar på 24 h bakåt så finns det en topp upp till det röda som snabbt gick ner igen.
 
 
 
Jag varken har eller kommer fira påsk. Det känns som en ganska tråkig tradition. Speciellt eftersom familjen alltid är uppdelad på olika aktiviteter så vi ses inte. Däremot ska jag ut på krogen med Karin, Johannes och Gisela för att fira en del andra saker :) Gisela har tagit körkort och jag och Karin har fått en lägenhet i stan! :D Vi ska bo i en 3:a ganska centralt i Uppsala. Den 1:a juni flyttar vi in! Ska bli kul att bo ihop med en kompis :)
 
Jag kontaktade mäklaren förra veckan, på torsdag kommer hon på ett möte med mig och Björn ang försäljning av vårt fina hus. Känns väldigt konstigt, men ändå bra att det äntligen händer något. Att inte längre stå och stampa på samma ställe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0