Senaste tiden

Jag fick aldrig träffa Britt-Inger på sjukhuset i måndags, endast hämta cgm-mätaren i receptionen. Därför hade jag aldrig chansen att fråga hur jag skulle göra med de låga värdena. Dock behövdes inte det, för i måndags vände det. Nu ligger jag väldigt högt istället... alltså denna bergochdalbana! :(
 
Min 24 timmars cgmbild ser ut såhär just nu. Under 8 timmar idag har jag legat vid det röda strecket. Det beror inte ett dugg på vad jag har ätit utan på att min morgon samt förmiddag bestod av föreläsning och andra saker som påverkade mig starkt. En blandning av oro och adrenalin typ? Sådanna gånger slukar min kropp insulin och det ger ingen effekt. Sen när man minst anar det så sjunker blodsockret och man blir låg, då tillför man socker och så är ekorrhjulet igång igen.
 
 
Jag har dock haft en väldigt bra dag i övrigt ;) Fler sånna glada kickar, tack!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0