Åh nej!

Jag blir bara sämre och sämre i min förkylning :( Nu har jag haft fruktansvärd rethosta i nästan tre veckor, den har blivit riktigt jävlig den senaste veckan. Sen i fredags har det täppt till totalt i näsan och jag har börjat med nässpray. Vaknade 5 imorse av att nässprayen uppenbarligen inte hjälpte längre då det var totalstopp i näsan och munnen var lika torr som Saharaöknen, fick panik och hällde i mig vatten som jag hade vid sängen!
Jag har jobbar både igår och idag och det har väl fungerat hyffsat bra, tur att det är lov eftersom jag inte skulle ha klarat av ett normalt tempo på jobbet.
Dock flyttade febern in i min kropp ikväll. Åhhh nej, jag har varken tid eller lust med detta!!
Jag har planer för resten av veckan, dels att hämta min systerdotter på förskolan på torsdag eftersom jag slutar tidigare. Sen på fredag är jag medbjuden på räkbuffé med Giselas och hennes kompisar! Jag ser verkligen fram emot detta och hoppas på ett mirakel så att jag mår som en gud imorgon när jag vaknar!
Just nu har jag ont i hela kroppen och mår lite illa pga förkylningshuvudvärken.
 
Dessutom har jag inte hunnit jobba något administrativt denna vecka utan skulle få avsätta tid till det imorgon, torsdag och fredag.. så jävla typiskt + att min laptop är kvar på jobbet så jag inte kan jobba hemifrån heller.
Antingen så åker jag in imorgonbitti och gör det mest akuta som behöver göras och sen drar hem. Eller så får jag helt enkelt sjukskriva mig och jobba dubbelt upp nästa vecka...


Kommentarer
Anonym

Krya på dig min älskade vän! Kram Ulla

2014-02-20 @ 22:12:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0