Ändrade fredagsplaner

I fredagskväll var jag medbjuden på räkbuffé med Gisela och hennes kompisar som jag träffade på hennes 25 års fest. Men eftersom förkylningen inte hade gett med sig så var jag hemma. Sjukt tråkigt att missa detta, men vad ska man göra.. Hoppas det blir fler träffar snart som jag kan följa med på, skulle vara kul att träffa dem alla igen :)
 
 
Todde att jag skulle bli själv under kvällen eftersom Björn skulle upp till Hassela. Men efter vi ätit mat så orkade han inte köra den långa vägen dit så han gjorde mig sällskap hemma istället. Vi fastnade framför Super Mario Bros 3!
Herregud vad vi spelade, jättekul och svårt! Haha, när man var liten var det ju inga problem, nu dog man ju hela tiden.. :) Men ja, vi fuskade litegrann och la till evigt liv så vi slapp spela om allt från början.
När man var liten kunde man de flesta knep och hemliga gångar också, idag har man ju ingen koll på detta. Tur det finns på youtube!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0