Bröllopskläder

Igår var jag och Anna till Gränby för att kika efter bröllopskläder. Min kusin ska gifta sig den 1 mars så nu brinner det i knutarna att hitta något snyggt att bära upp! :) Vi plöjde igenom affär efter affär, men kom endast hem med en klänning som jag inte är helt säker på att jag vill ha..Jättesvårt att veta vad man kan ha och inte på ett bröllop. Antar att jag får åka in nästa helg igen eller ev klicka hem något från Nelly.
Köpte mig dock en marinblå jacka med bruna detaljer, den är så fin! Jag har inte ritkigt någon bra mellanjacka- en mellan vinter och vår-/sommar-höst. Så denna fick det bli! :)
I allt shoppande så lyckades jag bli toklåg, det var bara till att knapra druvsocker och leta upp ett lunchställe och sen shoppa vidare. Innan vi åkte därifrån hann vi med en fika också. Sen åkte vi förbi hos mormor och morfar för att hälsa på innan det bar av hemåt. Gud så trött jag har varit idag... Men har ändå hunnit städa av huset, vilket behövdes! Nu ska jag läsa vidare i Paganinikontraktet medans jag väntar på att Björn ska ta disken så att man kan få plats att laga mat...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0