Min helg

I lördags var jag som sagt å två kalas, först firade jag Micke och sen min bror!
Blev bortskämd med finservisen hemma hos mamma och pappa! Liknande koppar åker alltid fram när jag kommer på besök till folk, och det är bara jag som får dem medans de andra får moderna koppar. Jag älskar dem! ;)
 
Folk kallar mig tant, jag undrar varför....
 
Jag trodde att mitt blodsocker skulle gå i taket hela lördagen men jag blev riktigt chockad. Det låg mellan 6-10 hela kvällen trots fika och mat. Det är ytterst ovanligt för min del.. Men hela den här veckan som varit har jag varit väldigt känslig mot insulin, så jag antar att det var rätt vecka för kalas! :)
 
Under lördagkvällen umgicks jag med familjen och stannade till efter 00 eftersom jag och brorsan spelade flera matcher coronne ;) Min systerdotter Maja sa NINA riktigt tydligt för första gången, så fruktansvärt söt!

När man busar och vägrar kolla in i kameran får man försiktig hjälp av moster!
 
 
 
 
Igår var vi hem till Therese och Fredrik. Therese hjälpte mig att färga slingor och sen åt vi hämtmat alla 4 :)
Trevligt avslut på en bra helg. Nu har man tagit sig förbi första arbetsdagen den här veckan. Jobbade i skolan fram till 12.30, sen var jag på Heroma supportstuga hela em och lärde mig massor om det systemet. Blodsockret har varit sådär och därför har jag varit väldigt trött idag.
Har dessutom precis kommit in från en PW. Låg på 7 i bs när jag började och kom hem på 4. Nu väntar mag- och ryggövningar så fort bs har stigit lite. Squats har jag redan gjort!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0